Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Heltai Jenő: Lelkem falán

2009.10.18. 10:46 :: Aranyvessző

 

 


Lelkem falán a gond sötétlik,

Árnyék a hófehér falon:
Oh, megöregszel te is egyszer,

Én édes, szőke angyalom.

A szőke haj ezüstbe szürkül,

Barázdás lesz a homlokod,
És csókos ajkad pírja elvész,

A szíved halkabban dobog.

És benne mélyen eltemetve

A régi,régi szerelem,
És szenvedélytelen, szeliden

Fogsz társalogni énvelem.

Igérd meg azt, hogy kezed akkor

Kezemből vissza nem veszed,
S szeretni fogsz majd akkor is még,

Mikor már én is vén leszek.

Ígérd meg azt, hogy megbocsátod,

Hogy oly nagyon szerettelek,
Hogy rácsókoltam ajkaidra

Sok év alatt a zord telet.

Ígérd meg azt, hogy megbocsátod,

Hogy elhervadtál keblemen.
Hogy másnak senkije se voltál,

Csak nékem voltál mindenem.

Ígérd meg azt, hogy szemrehányást

Szíved magába nem fogad.
Nem kéri tőlem soha vissza

Aranyos ifjúságodat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr801457526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása