Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Vékony Andor: Féltékeny vagyok...

2010.10.15. 11:10 :: Aranyvessző

 

 
Féltékeny vagyok a Szélre,
amikor fúj és csókol Téged.
Féltékeny vagyok a Napra,
hogy ragyog, s hajad simogatja.
Féltékeny vagyok a Holdra,
hogy körbefonja álmaid egét.
Féltékeny vagyok az Éjre,
mikor lágyan betakar Téged.
Féltékeny vagyok..., s mégis:
A Szélben én csókollak Téged,
a Nap sugarában kezem
lágy simogatását érzed;
Majd az ezüst Holddal álmokból
álmaink mélyére lépek,
s az Éj fekete köpenyével
én ölellek körbe Téged

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr12373555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syrann 2010.10.16. 00:02:22

Nagyon tetszik ez az igazán személyes , érzéki költemény!
Az a csodálatos, hogy bármelyikünk kimondhatná e szavakat!

Aranyvessző 2010.10.16. 11:46:32

@Syrann: Az ilyen, és hasonló versek olvasásakor azt szoktam gndolni - jé, ezt akár én is írhattam vona - csak biztosan nem sikerült volna ilyen szépre. :)
süti beállítások módosítása