Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Várnai Zseni: Ma álmomban...

2010.09.16. 10:10 :: Aranyvessző


 

 

Ma álmomban fiatal voltam,
sötét hajamat kontyban hordtam,
kettéválasztva, úgy, mint régen,
Tünt ifjúságom idejében.

Közben tudtam, hogy csupán álom
visszavarázsolt ifjúságom,
tudtam, igen, de mégis, mintha
lengett volna időhinta
mából a múltban onnak vissza...
megvénülve, majd megifjúlva...
megújulva.

Fiatal voltam, lázak gyötörtek,
gyermekeim, verseim jöttek,
oly sok áldás
szívta vérem,
hogy én csak bennük, értük éltem...
Mondják:
szép voltam barna hajjal,
de nem törödtem én magammal,
más gondom volt:
kenyér és versek...
és éveim egyre inkább vertek.

De ma, különös hajnali álmom
átköltötte az ifjúságom:
Boldog voltam,
mint soha ébren,
agyam filmezte régi képem,
de úgy, hogy árnyék nem is volt
rajtam,
s nem volt ezüstös szál
hajamban...
Nem volt bánatom, nem írtam verset,
nem éreztem, hogy üldöznek, vernek...

Csak éltem, éltem, mosolyogtam...
Ma álmomban fiatal voltam!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr342299889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metarjuna 2010.09.16. 16:11:59

Nagyon tetszik, főleg a tudatos álom nyitás!
Lehetséges, hogy a költőnő nem lódít és tényleg gyakorolja tudatos álmodást???
(költői a kérdés... )

Aranyvessző 2010.09.17. 10:10:38

@metarjuna: Üdv!Nekem is tetszett, azért is hoztam el ide.Készülök elolvasni önéletrajzi regényét "Egy asszony a millók közül".Meglehet abban talán választ is kaphatok erre a "költői" kérdésre is.
süti beállítások módosítása