Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Nádasdi Éva: Zsoltár

2008.08.15. 12:39 :: Aranyvessző

 


"Tele van az élet jóval: kenyérrel-tisztával,
sóval.
Adjál, Uram, menedéket, adjál, Uram, tisztább
létet.
Adjál, Uram, nyugodalmat, vándornak-hogy
vándorolhat,
éhezonek adjál étket, s töröljél el minden
vétket.
Félutamon szólok hozzád: közel legyél,
Istenország.
Adjál, Uram-enyhet adni: ne kelljen így
megfáradni
Földi létem jaj-siralmas: vagyok bárány,
vagyok farkas:
adjál, Uram, menedéket, félelmemül ne rakj
fészket.
Fiókád-én elesetten keresgéllek
elveszetten.
Szép új napot kéne fonni, gyerekekrol
gondoskodni:
család, béke, galamb, alma, s cifraságom
fogadalma:
néked, Uram, felajánlom sok álságos
cifraságom.
Adjál, Uram, nekem békét, add az ember
menedékét,
segíts nekem, Uram, árván: vagyok- félben
-a szivárvány,
Uram, hallgatlak a szélben, eme végso
menedékben.
Nem kell dohány, nem kell talmi, csak én
tudjak irgalmazni;
vegyél el a terheimbol, adjál többet
terveimbol
társat kérek, menedéket, terveimben rakjál
fészket;
tudjak, Uram, úgy szeretni: vesztes ügyben nem
elveszni.
Ügyeimet félbe hagytam, magamnak nem
Irgalmaztam:
bepanaszlom magam Néked: enyhítsd meg
a vereséget,
segíts, Uram, úgy szeretni: emberek közt-ember
lenni."

(részlet)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr16617145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása