Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Tamási Lajos: Vasárnap

2009.08.02. 10:39 :: Aranyvessző

 
Zuhog a fény az ablakon
zuhog az én vasárnapom.

Madár csapong a fénykörön
belül: a szívem vad öröm.

Eljött a nap, az én napom,
eljött a nap, az én napom.

Ennek a napnak joga lesz
ez a férfi órája lesz,

egy percbe sűrítem magam
kötök és oldok egymagam:

amit meggyújtok az hevül
amit lerontok összedűl

amit röpítek fölrepül
amit leintek elmerül

megáll amit megállítok
elindul amit indítok

szabad lesz kit szabadítok
roppan mit összeszorítok.

Zuhog a fény az ablakon
zuhog az én vasárnapom.

Mert mindenkiben aki él
egyszer a teljes sors beszél,

van egy órája, egy szava,
egyetlenegy pillanata,

egyetlen perce csak, amely
örökre vele lobban el,

egyetlen szikra mely kicsap,
de benne izzik föl a nap,

és benne ver a nyár szíve
rajta feszül a sors íve,

a rombolás kardja kivár
s az idő egyensúlyban áll:

Mert minden szikra egy esély,
hogy megszűnik egyszer az éj.

Zuhog a fény az ablakon
zuhog az én vasárnapom.

Aztán majd holnap nem leszek
holnap már boldog fű leszek

tenger leszek meg kő leszek
a megbékült erő leszek

a föld mélyébe költözöm
hallgatag vasba öltözöm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr421282703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása