Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Fecske Csaba: Ezüstkor

2009.07.16. 13:05 :: Aranyvessző

 

huszonöt év – mennyit is ér ez
mire volt elég kedvesem ne kérdezd
amit tegnap megtettél ma nem teszed meg
a tények folyton összevéreznek

a szavaktól félek hallgatásommal behavazlak
mint a bőröm hozzám tartozol haláltársamul választlak
itt fáj ott fáj a csontokon kiütközik a mész
ha engem akarsz látni magadba nézz

ráncok pókhálójában ráng az arc
talán elviselsz inkább mint akarsz
már én se a tested csak a vágyat kívánom
az önzés mocskos ujjnyoma a vágyon

eltűnődöm voltál-e voltam-e valaha boldog
ne mondj le semmiről bár későre jár májfoltok
tenyésznek a bőrön mint falon a penész
évek füstölgő meddőhányóit fürkészi az ész

az emlékezet dohos levegojű lomtár
durva a valóság örülni se tudok már
mintha hó hull vállamra sok fehér hajszál
az ég üres halszeme mered rám

van és lesz ami volt
és én ezt semmiért nem adnám

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr221249227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása