Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

D. Kardos Éva: A boldogásg ára

2009.07.04. 11:14 :: Aranyvessző


D. Kardos Éva
Így ír magáról:

Elmúltam nyolcvanéves és olyan egyedül vagyok, mintha sok gyerekem lenne. Néha visszaálmodom magam a falumba, ahogy alkonyatkor ülök a körtefa alatt, gyönyörködöm az eget beborító vörösségben. Hálát adok a Teremtőnek, hogy ilyenné tett, amilyen vagyok. Hogy megismertem a szerelmet és a gyűlöletet, a gazdagságot és a nyomort, a büszkeséget és a megaláztatást, a gátlástalanságot és a jóságot, a hatalmat és a rabszolgaságot. Hogy le tudtam süllyedni a pokol fenekére és fel tudtam emelkedni onnan..

~¤~.

Így ír erről a könyvéröl:
 
"Ezt neked írtam. Ez a könyv rólad és rólam szól. Mert mindnyájan keressük a boldogságot. A boldogság testvére a szerelem. A boldogság és a szerelem morzsái a legdrágább ékszernél is értékesebbek. Te keresed. És ha nem hagyod magad eltéríteni, meg is találod. A szerelem az a betegség, amit mindenképpen meg akarunk kapni, és nincs az a gyógyszer, amivel meg lehetne előzni. A boldogság a Teremtő legnagyobb ajándéka.
Ezt a könyvet azért írtam, hogy veled együtt, egymás kezét fogva éljük át a boldogságot és a szerelmet. Ismerjük meg azt az árat, amit érdemes érte adni. Ne sajnáld. Én se sajnáltam.
Amit neked e könyvben átnyújtok, az velem és közvetlen ismerőseimmel történt meg, akikkel együtt győztük le a nehézségeket, és együtt örültünk a sikereknek. Mindnyájan regényhősök vagyunk. És a hősiességünk a megértésben teljesedik ki."

Gondolatok a könyvből:

"Okos ember tudja, hogy amit mondanak neki, annak csak a fele igaz a bölcs azt is tudja, hogy melyik fele."

"Nem mindenki lát, aki néz, Csak az lát, aki látni akar."

"A boldogsághoz egészség és nagy adag feledékenység kell."

"Amit ebben a pillanatban meg akarsz tenni, azt tedd meg, és ne sajnáld, hogy megtetted.Mert nem biztos, hogy lesz holnap."

~¤~
 
Így írnak róla:

"D. Kardos Éva igen színes, izgalmas egyéniség. Megfigyelései igen érdekesek, s jó érzékkel tapint rá különféle jelenségek, szokások, hagyományok ellentmondásaira vagy egyszerűen a lényegükre. Könyveinek az az erényük, hogy szinte minden mondatuk mögött ott érezni, egy az élet minden percét kihasználó, "megélő" s mindenre nyitott, fogékony embert."

~¤~

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr131226018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása