Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Juhász Gyula: Új melódiák

2009.03.30. 11:26 :: Aranyvessző

 

Az alkonyat volt mindig a világom.
Nem rőt tüzével a tetőkön égve,
Csak ha nagy árnya jár az árva tájon.

Az alkonyat: a csönd, a bú, a béke,
Az alkonyat: a vígasz és a balzsam.
Az enyhe árny kegyetlen naptüzésre.

Rózsás szegélyű felhők a magasban,
És itt lenn nagy, kitárt kelyhű virágok.
S szellő és béke száll suhanva, halkan.

... És én a végső alkonyatra várok,
Mikor az én napom száll már a mélybe,
S lelkem tárul ki, mint ama virágok!

S az én szívemre száll majd esti béke,
Az én tüzem huny, én színem fakul,
És csillagom suhan a semmiségbe.

Csönd lesz. Az örök, végtelen szúr
Onnan tekint e szürkülő vidékre,
Hol én leszek már. Hol nem alkonyul!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr181034829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása