Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Gerd Kuzebaj: Mondom az északi szélnek

2009.03.11. 10:54 :: Aranyvessző

 

 

Szigorú szele Éjfél országának,
távozz, hagyd el az én hazámat!
Veled én, lásd, vitába szálltam.
Szigorú szele Éjfél országának,
utad az Urál hegyeibe fordítsd,
vagy vessz el, ha velem birokra kélsz!
Szigorú szele Éjfél országának
távozz, hagyd el az én hazámat!
Fagyod elverte gabonámat,
de a szív hevét halálra hiába szántad!
Vége a vetésnek, immár oda mind a virágok,
fagyod elverte gabonámat,
fenyegetésedtől mégsem félek -
konok lelkemet nem törted még meg!
Fagyod elverte gabonámat,
de a szív hevét halálra hiába szántad!
A süket, mély vadont felégetem ismét,
s újra elvetem gabonámat.
Valaha farkasok, baglyok ahol éltek,
a süket, mély vadont felégetem ismét,
s bilincseidet bizton letördeli
az elszánt munka - harcom ellened!
A süket, mély vadont felégetem ismét,
s újra elvetem gabonámat!
Szigorú szele Éjfél országának,
távozz, hagyd el az én hazámat!
Veled én, lásd, vitába szálltam.
Szigorú szele Éjfél országának,
utad az Urál hegyeibe fordítsd,
vagy vessz el, ha velem birokra kélsz!
Szigorú szele Éjfél országának,
távozz, hagyd el az én hazámat!

(Buda Ferenc fordítása)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr55995522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása