Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Boda István: Csak veled teljes

2009.03.10. 11:52 :: Aranyvessző

 


Ha kacagtál, én is kacagtam
És visszavertelek magamban.,
Mint víz a fényt, és két szemedben
E friss tavaszi sugaradban.

Sokat hallgattam, mint a tenger,
S míg üzengetett hab a habnak
Mélységekről és messziségről.
Szemeink egymásba kacagtak.

Nyíltunk, mint fény tavaszi estén
És szemed, mint egy röpke fecske,
Ha a kék habú égen elfut,
A szemembe futott nevetve.

És jó volt érezni ujjaidnak
Finom súlyát, melegét, titkát
Nézni arcod, mint harmatesőn
A virágot, ahogy kinyitják.

Szirmukat fényesen, fehéren,
Tavasz estén a holdvilágon,
S néha egy csepp úgy harmatosan
Tova pergett a szempilládon.

Jó volt érezni csókjaidnak
Ízét, s e csókban, amit vártam,
Azt kaptam és fürdött a lelkem
Csókjaidban, leánycsodákban.

Jó volt érezni, hogy szívemben
Versek nyíltak, csodásan szépek,
S szemeimben újra ragyogtak
Hulló alkonyok, messzeségek.

S véremben hogy zengett az élet
Akarása, csodás erője,
S érezni azt, hogy szavaid most már
Finomságokkal teleszőttek.

Jó érezni azt, hogy szeretlek
Nagyon és egyre-egyre jobban.
Ott bújkálni a két szemedben,
Rejtőzködni mosolyodban.

Érezni, hogy szemeid már
Szemeimben élnek és néznek,
S érezni azt, ha szép, veled szép
És csak veled teljes az élet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr71993271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása