Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Sárfi Georgina: Álomba ringatlak téged

2008.08.24. 17:54 :: Aranyvessző


 

Arra kérlek
El soha ne felejts
Csak azért,mert ez a sors
S,mikor az ég könnyeiben fürdet téged
Jusson eszedbe ígéretem

Hiába zár magéba a mély
S,őríz koporsómban sötétség
Mert tudom ez csak a vég
És ha felnézel az égre
Majd minden zápor után
Engem látsz,mint
Hűséges szivárványt

Most még én is félek
S,máris látom,ahogy ezt a lapot
Magad előtt tartod
Reszkető kézzel
De emlékezz ígéretemre
Hanyatló fénnyel
Álomba ringatlak téged

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr28630678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bencsik Éva 2008.08.25. 18:09:11

Nagyon köszönöm neked Aranyvessző,hogy megtetted a kérésem.Szavakban nem is tudom kifejezni,hogy milyen érzés nekem a lányom versét olvasni ezen a nagyszerű oldalon.Úgy érzem ennyit Ő megérdemel,igaz nem örűlne neki,met soha nem szerette,ha valakinek említettem a verseit,Ő ennél sokkal szerényebb és érzékenyebb volt.Soha nem szerette,ha dícsérték.A lelke olyan volt mint az érintetlen csillogó hó,mindenkinek csak szeretetett adott.Azt hiszem ilyenek lehetnek az angyalok is.
süti beállítások módosítása