Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Bartalis János: Az erdőben (részlet)

2008.08.20. 11:31 :: Aranyvessző

"Ím, a patak árja zúgva lefelé halad.
A nap is lefelé zuhan,
de én csendesen felfelé megyek
virágos erdőoldalon, eprek között.
Egy vén fánál az Időben megállok,
és kérgébe bevésem búsan a nevem:
,,Itt jártam… éltem… ezen a földön.’’
És egy véres szívet is rajzolok a fának
hajába, mint ifjú szerelmesek.
És továbbmegyek, mind feljebb, feljebb,
nem járt utakon,
egyre messzebb,
míg a felhők tüzében egyszer csak
elveszek."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr25624331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bencsik Éva 2008.08.23. 18:33:03

Ez a néhány soros vers ismét nagyon megfogott,Gyönyörű!
Ha nem baj ismét írok neked egy verset amit a kislányom Georgina írt és itt hagyott nekem.Ez az egyik kedvencem,remélem neked is tetszeni fog.Nagyon örűlnék,ha felkerűlhetne ide egy gyönyörű képpel.Ezt rád bízom.
Sárfi Georgina
Álomba ringatlak téged

Arra kérlek
El soha ne felejts
Csak azért,mert ez a sors
S,mikor az ég könnyeiben fürdet téged
Jusson eszedbe ígéretem

Hiába zár magéba a mély
S,őríz koporsómban sötétség
Mert tudom ez csak a vég
És ha felnézel az égre
Majd minden zápor után
Engem látsz,mint
Hűséges szivárványt

Most még én is félek
S,máris látom,ahogy ezt a lapot
Magad előtt tartod
Reszkető kézzel
De emlékezz ígéretemre
Hahyatló fénnyel
Álomba ringatlak téged

süti beállítások módosítása