Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Áprily Lajos: Fellegek játéka

2008.06.07. 11:48 :: Aranyvessző

Esendő voltam és beteg,
és szálltak fenn a fellegek.

Vándoroltak a kék uton,
gondolkoztam játékukon,

s szóltam: Ha én itt elveszek,
felhők között felleg leszek.

Gyöngyház- és rózsaszín hajó,
magas szelekben suhanó.

Megszólítasz: Ne szállj - maradj -
súlyos voltál, most könnyü vagy...

De én nem szállok már alább,
csak lebegek némán tovább.

Oszladozom, foszladozom,
haloványabbra változom.

Árnyékolom a kék eget
és te csak nézel engemet,

s én meg foglak tanítani,
hogyan kell szertefoszlani.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr70508033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bencsik Éva 2008.06.07. 13:48:18

Gyönyörű szép verset választottál.
"Ha majd az ég könnyeiben fürdet
Jusson eszedbe ígéretem"
Sárfi Georgina(1980-2007)

Aranyvessző 2008.06.08. 11:35:40

Kedves Éva! Örűlök,ha másnak is tetszik az amit ide hozok! :-)

bencsik éva 2008.06.09. 11:14:04

Minél több ilyen verset szeretnék olvasni!
Megkérdezhetem,hogy ki rakja fel a verseket?

Aranyvessző 2008.06.09. 12:37:32

Üdvözöllek,kedves Éva!A verseket én=Aranyvessző válogatom és rakom fel.Ezt a blogot én indítottam és sk szerkesztem amikor az időm engedi.

Bencsik Éva 2008.06.10. 19:44:02

Én a Sárfi Georgina anyukája vagyok és nekem a vers olyan mint a kenyér és a víz,mindennap feljövök ide és olvasbatom az oldalt.Imádom!Az igazi kedvencem a "Bíborszínben ázok"az én kislányom verse aki pont ma egy éve,hogy elment örökre,de a lelke és a versei itt maradnak velem és mindazokkal akik szeretik a veseket,és persze és mg is értik.
süti beállítások módosítása