Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Hervay Gizella: Veled vagy nélküled

2008.04.06. 11:50 :: Aranyvessző


Veled vagy nélküled,
végülis megszületik az ének:
hallod vagy nem hallod,
mindenképp hozzád beszélek.

Én nem leszek boldogabb,
ha elmondom,amit mondani kell,
de boldogtalan vagyok,
ha nem mondhatom el.

Hallod vagy nem hallod,
mindenképp hozzád beszélek,
veled vagy nélküled,
végülis megszületik az ének.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr94413382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2008.04.06. 12:17:30

Kedves Aranyvessző!!!Miért vagy ilyen ritkán?Mindíg kereslek.Annyi ronda blog van.Te vagy a felüdülés számomra!Biztos elfoglalt vagy ,de gondolj a szépségre kiéhezett emberekre is,pl.rám!!!!!
Köszönöm ezt a verset is.

Aranyvessző 2008.04.08. 12:56:20

Kedves Donofrio!Az utóbbi napokban nem is voltam ritkán!Nézdd meg márciusban 88 bejegyzésem volt, és már most is több mint tíz lesz a mai nappal.Örülök,ha jól érzed magad itt!
Üdv. Aranyvessző
süti beállítások módosítása