Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Bródy János: Ne várd a májust

2008.03.09. 11:29 :: Aranyvessző

Készülj a hosszú télre, kedvesem

    Mert hosszú lesz a tél, én azt hiszem

A szíved melegét tedd el nekem

    Én majd a szemed fényét őrizem

 

Szedd össze mindazt, ami megmaradt

    Csak lassan égesd el a vágyakat

Csavard a lángot lejjebb, kedvesem

    A tűzre szükség lesz még, úgy hiszem

 

Ne várd a májust, hiszen közelít a tél

    Ne várd a májust, kedvesem

Öltözz fel jól, ha az utcára kilépsz

    S ha fázol, bújj az ágyba velem

 

Szelíd legyél, derűs és hallgatag

   És bölcs mosollyal tűrd, ha bántanak

Legyél folyó, s ha támad majd a tél

   Páncélod lesz, kemény és hófehér

 

Ijesztő szelek fújnak, kedvesem

   Nem hoznak több tavaszt el fényesen

Fejünkre hullanak a csillagok

   Rémülten ébrednek az álmodók

 

Készülj a hosszú télre, kedvesem

   Mert hosszú lesz a tél, én azt hiszem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr8372336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása