Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Bódai-Soós Judit: Egyszer mégis

2009.08.26. 10:40 :: Aranyvessző

 

 
Tudom, hogy nem jut el hozzád dalom,
pedig csakis neked dúdolgatom.
Bezárt kapud előtt koldus vagyok,
s te szívemben csak lábnyomod hagyod.
Nem fontos az neked, mi bennem ég,
hiába fordítom lelkem feléd.
Nem kérsz, csak elveszel, használsz, ha kell,
s én nélküled, melletted égek el.
És mégis, azt, hogy ezt teszed velem,
saját magamnak is köszönhetem,
mert éppen annyit érek én neked,
amennyit önmagamról elhiszek.

Egyszer mégis eljut hozzád dalom,
belibben majd egy hátsó ablakon.
Eszedbe jut szánalmas koldusod,
de már késő lesz érte sóhajod... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr31339192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása