Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Csapó Lajos: Szerettem volna

2009.04.24. 11:46 :: Aranyvessző

 


Mert látni szerettem volna,
Hát, vásznat előkotorva,
Menten mentem,
És színeket kevertem:
- a mindenségből kéket,
- ártatlan fehéret,
- a lenyugvó nap pírját,
- a tenger mély zafírját,
- dús rétről a zöldet,
- frissen ásott földet,
- rózsaszirom hamvát,
- gesztenyétől barnát,
- búzavirág kéket,
- tűnő messzeséget,
- cinkemellény sárgát,
- orgona liláját,
- tűző Nap melegét,
- jégcsapnak hidegét.
- anyák puha csókját,
- bárányfelhők bolyhát.
Belekevertem a szellő suttogását,
Kandallótűz meghitt pattogását,
- a harmatnak cseppjét,
- csendes őszi estét,
- melegét a tűznek,
- félelmét, kit űznek,
- lombok suhogását,
- méheknek dongását,
- és kanyargó röptét,
- fecskék víg csivitjét…

És megálltam.
Mert láttam,
Eszközöm mily szerény!
Vak és hiú a remény,
Hogy a csodát mire vágytam,
Hordozza a vásznam!
Talentumom is oly végtelen kevés,
Hogy azt a kimondhatatlan mesés,
Szépséget mind, mind visszaadja,
Mit rejtesz magadba,
Kedvesem
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr271083636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása