Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Erish Kästner: Egy anya mérleget csinál

2009.04.07. 11:32 :: Aranyvessző

 

 

A fiam soha nem ír levelet.
Húsvét táján jött az utolsó híre.
Azt írta akkor, örökké szeret.
azt írta, sokszor emlékszik a szíve.

Mióta utoljára láttam őt,
elmúlt már két és fél éve is annak.
Gyakran állok a vonatok előtt,
mikor feléje, Berlinbe, rohannak.

És egyszrer már váltottam is jegyet,
amellyel egész Berlinig megetnék.
De aztán még is gondoltam egyet.
A jegyet a pénztárnál visszavették.

Egy éve már, hogy van menyasszonya.
Azt ígérte, hogy küld majd róla képet.
Ha esküszik, majd elhív-e oda?
Hímeznék nékik én valami szépet.

Nem tudom, neki tetszenék vajon...
Ahogy megérdemli, szereti úgy?
Úgy érzem, egyedül vagyok nagyon.
Vannak-e talán gyöngédebb fiúk?

De jó volt még, mikor mellette éltem!
Házunkban, régi bútorok között...
Hallom a vonatokat éjjel, ébren
Vajon még mindig ugyanúgy köhög?

Gyerekcipőjét megőriztem, ott van.
S magamra hagyott, most, hogy férfi lett.
És ülök egyedül, de nem nyugodtan.
Csak ne nőnének meg a gyerekek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr331051490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása