Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Safárik Gabriella: Pillangó pillanat

2008.08.15. 12:41 :: Aranyvessző

 

 
Megfogtam a fénysugár szívét
dobban - izzik - mosolyog napom kérge alatt
csillagom táncol pillanatok ablakában...
kacsint egyet -
árnyas múltam illan
idő-ketrecek sötét sarkában
keresem magam

hol vagy?

kopogok ajtómon belülről...
engedj be magamba -
körülnézek kérdéseim házában -
köveim között remény pici fénye futkos -
bezárom...
rohannak az álmok Hozzád -
eltűnő évek integetnek induló vonatokról

csend...

a csend...
csodadala felvonyít a teliholdra

            *

felizzik az égen
az utolsó sóhaj
milyen sötét a napok alja
ugrok bele - önmagamba
szikrákat vet az abroncs
vas simította köves álmon
farkas üvölt a rég tájon

hol vagy?

újra
megcsókol
a csend

tiéd
vagyok

kapd el álmom zuhanását
szoríts életre szívedben

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr61617148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása