Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Simon István: Csillagot láttam

2010.09.10. 11:01 :: Aranyvessző

 


Csillagot láttam a szemedben -
Egy könnycsepp volt kibuggyanóban,
Még rá is csodálkoztam hosszan,
És fájdalmasan megszerettem,
Mert én okoztam.

Mert az életem annyi botlás,
És mennyi álmom a romhalmaz:
A könnyed kellett, amíg hallgatsz,
Egy tiszta csillag, hogy azon láss
És légy irgalmas.

Kis csepp, a harmaté ha ennyi,
Ám benne fájdalmad a tenger,
Mégis tűrted, hogy hideg szemmel
Ne ítéld azt, akit szeretni
Akarsz, mert ember.

S éreztem, megszorítva formás
Kezedet - mellyel letörölted -,
Hogy oly kapocs rajta a könnyed,
Mint ami kicsi hegyi forrást
Óceánokkal összeköthet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr182285500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása