Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Nezvál Eszter :Szeretni

2010.08.27. 09:52 :: Aranyvessző


 

Én nem tudok szeretni tisztán,
Csak kérkedve
ujjongva
félve
titkolózva,
Én nem tudok szeretni egyszerűen,
Csak ájulva
repülve
rohanva
megriadva,
Én nem tudok szeretni megszokottan,
Csak dalolva
sírva
remegve
félredobva,
Én nem tudok szeretni meglepetten,
Csak nincstelen, őrült szerelem az enyém.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr602251334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása