Béke-sziget

Versek, dalok, bölcsességek, idézetek, gondolatok...* "Az vagyok, aki bárki más is lehet, ha hallgat a szívére. Olyan ember vagyok, aki leborul az élet titokzatossága előtt, aki nyitott a csodákra, aki derűsen és lelkesen viszonyul mindenhez, amit csinál." (Paulo Coelho)

Friss topikok

Rimma Kazakova: Mindig kevés volt

2010.02.21. 10:31 :: Aranyvessző

 


Lassan megnyugszom én is.
Nehéznek látszott.

...Kosárlabdához termetemből
egy-két centi mindig hibázott.

Kevés volt szekszepilem,
hajam, hogy kontyba tűzzem,
és karórára, kardigánra
nem futotta pénzem.

Férjhez is későn vittek -
"női bájom" hiányzott.
Nem vittek, de
fecsegtek
az erényről
sok szóvirágot.

A rádió örömről
szavalt
és suttogott...
Nekem örömből
elég sosem jutott.

Nem jutott elég március,
elég hóolvadás,
és a Lenin úton
a harminchetedik lakás.

Akár kiégett föld
a záport -
a leplezetlen igazságot vártam -
mindig hibázott.

Ó, tettek és szavak
örökös ostoba vitája!
Olyan ez, mint a romlás -
akit behálóz, mélybe rántja.

Vagy gyökérre csap, mint a fejsze,
nyomában lelkek - roncsok...

Lassan megnyugszom én is.
Már választottam, merre tartsak.

A reggelben csak reggelt látok,
alkonyatot az alkonyatban...
lelkünk, mint az atom -
felbonthatatlan.


(Rab Zsuzsa fordítása)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsendhangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr611777574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása